mandag 1. september 2008

Ny pers!!


Hvis vi ser bort fra bilturen fra Arequipa til Juliaca, har jeg (Robert) aldri satt mine ben så høyt som 4000 meter over havet. På lørdag kunne jeg stolt plante mine ben på 4060 meter over havet. Her står jeg på toppen sammen med Olav Tjelle og med Juliaca i bakgrunnen. PS! Kun timer etter at dette bildet ble tatt befant jeg og Olav oss i Lima ved stillehavskysten. Da hadde vi i løpet av få timer beveget oss fra over 4000 meter over havet til nettopp havet.

2 kommentarer:

Tove H. sa...

Utrolig!!

nahoJelO sa...

Hei! Så utrolig artig å se dere i Peru! Jeg kjenner det kribler i armer og bein etter å reise ut i verden igjen! Kos dere, og nyt tiden i utlandet! Du imponerer, Robert! Sprek som bare rakkern! Vi savner dere da, masse! Klem fra oss 5 Kiplesund