mandag 8. november 2010

Mitt vinterland





Etter to år i Peru har vi sett frem til å oppleve norsk vinter igjen. Men vi hadde kanskje ikke tenkt at den skulle komme så fort......Disse bildene er tatt fra huset vårt i går, 7. november. Det er ikke uvanlig med litt snøbyger på denne tiden av året, men da forsvinner ofte snøen like fort som den kom. Det skjer tydeligvis ikke denne gang, for i skrivende stund er det 7 minusgrader og værmeldingen viser fire dager med kaldt og tørt vær. Vi får nyte vinteren mens vi kan, og så får dere som befinner dere på varmere breddegrader nyte førjulstiden i shorts og t-skjorte!

Noen (jeg skal ikke nevne navn....) har vært sterkt kritisk til billedbruken på bloggen. Det har blant annet vært etterlyst bilde av fruen i huset. Jeg (Robert) har prøvd å lete etter bilder fra de siste par månedene, og dette var faktisk det eneste jeg fant!

2 kommentarer:

Sverre sa...

Såg faktisk litt kjekt ut med snø. Men ein av dei månadane eg ikkje sakner i NORGE, er desember. Her skin sola, og livet er fint. Fint bilde av Randi! Hels gjengen!

Ingun sa...

Er det vinter hos deg? Her er det nesten sommer med sol. Flott vær;-))